NAGRODA POLSKIEJ RADY CENTRÓW HANDLOWYCH DLA FUTURA PARK!

18 października 2012 roku, Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców trzeciej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2012 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. Najlepszą kampanią  marketingową otwarcia okazała się kampania MANIFEST YOUR STYLE promująca otwarcie centrum outletowego FACTORY w Krakowie. Dodatkowo Park Handlowy Futura w Krakowie otrzymał nagrodę specjalną w kategorii NOWE CENTRUM HANDLOWE 2012. Nagrody w obydwu kategoriach są dla nas ogromną nobilitacją. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane  zarówno przez klientów, którzy tłumnie odwiedzają nasze centra  jak  przez ekspertów z Polskiej Rady Centrów Handlowych – mówi Jolanta Matyńska Kalata Marketing Manager Neinver. Informacja o wyróżnieniach cieszy nas tym bardziej ponieważ została ogłoszona w pierwsze urodziny Futura Park i FACTORY. To najlepsze prezenty jakie mogliśmy sobie wymarzyć – dodaje Jolanta Matyńska Kalata. To nie pierwsza nagroda dla Futura Park. Pół roku temu dostało ono tytuł parku handlowego roku w międzynarodowym plebiscycie CEE Retail AWARDS. Koncept Manifest Your Style od początku cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Po kampanii otwarciowej, w ciągu pierwszych pięciu dni, FACTORY i Futurę odwiedziło 130 000 klientów – mówi Jolanta Matyńska Kalata. Jednak dopiero po zakończeniu kampanii mogliśmy ocenić efektywność tych działań. Wyniki były tak wysokie, że następną kampanię Manifest Your Style przeprowadziliśmy już we wszystkich centrach FACTORY – dodaje Marketing Manager Neinver. Poniżej kreacje nagrodzonej przez PRCH kampanii Manifest Your Style promującej otwarcie FACTORY Kraków: family_3_FACTORY_bb_6x3m_print lifestyle_5_FACTORY_bb_6x3m_print man_2_FACTORY_bb_6x3m_print mlodziez_1_FACTORY_bb_6x3m_print woman_4_FACTORY_bb_6x3m_print